Широкоформатний друк

www.imart-print.com.ua - широкоформатная печать.Широкоформатний друк – це цифрова багатобарвний струменевий друк на рулонних носіях. Активно використовується в зовнішній рекламі, при оформленні виставок і інтер’єрів приміщень. Широкоформатний друк потрібна як для постерів, які перебувають поруч зі споживачем, так і для величезних поверхонь, які будуть видалені від глядача. Широкоформатний друк використовується для:

  • щитів
  • брандмауерів
  • перетяжок
  • тентових конструкцій
  • вивісок
  • вітрин
  • дахових установок
  • штендерів
  • брендування транспорту.

При широкоформатному друці, в якості супутньої технології досить часто використовується широкоформатний ламінація, яка дозволяє істотно поліпшити якість і довговічність поліграфічної продукції – це особливо актуально для зовнішньої реклами, схильною до несприятливих для матеріалу погодних умов.

Широкоформатний друк на папері

www.imart-print.com.ua - широкоформатная печать на бумаге.Широкоформатний друк на папері використовується, в більшості випадків, для створення рекламних плакатів і оголошень, які потрібні рекламодавцю на досить недовгий термін, термін служби широкоформатного друку на папері становить від 1 місяця до 2 або 3 місяців, при сприятливих умовах експлуатації.

Даний вид друку найчастіше використовується для зовнішньої реклами, реклами в приміщеннях (торгових залах, офісах, виставкових центрах, магазинах). Широкоформатний друк на папері – це відносно недорога технологія, яка дозволяє створити яскраву, що запам’ятовується рекламну продукцію великого чи малого розміру, яка буде розміщена в місцях великого скупчення народу.

Приклад інтер’єрної широкоформатного друку на папері – рекламні афіші в концертних залах, плакати в кінотеатрах і в магазинах, постери, афіші. Папір, що використовується для широкоформатного друку, відрізняється від звичайного паперу не тільки щільністю і міцністю, але і спеціальним покриттям, яке дозволяє отримати зображення максимальної якості.

Широкоформатний ламінація допомагає збільшити стійкість паперу до ультрафіолетового випромінювання.

Широкоформатний друк на банерній тканині

desbansetkaШирокоформатний друк на банерній тканині використовується в тих випадках, коли рекламодавцеві потрібно, щоб зображення прослужило більш довгий час – від 1 до 3 років.

Як правило, широкоформатний друк на банерній тканині використовується в декількох рекламних кампаніях, а не в одній. Широкоформатний друк на банерній тканині буває зовнішня та інтер’єрна. Зовнішня банерна друк використовується, як правило, в тому випадку, якщо передбачуване відстань, ні якому буде розглядатися реклама, складає більше 3 метрів.

Сама по собі банерна тканина досить високої якості не боїться ні високих, ні низьких температур. Якщо до міцності тканини пред’являються особливі вимоги, використовується лита банерна тканина – вона годиться для створення банерів розміром до 200 кв.м. і вище. Інтер’єрна широкоформатний друк на банерній тканині використовується в тому випадку, якщо рекламу будуть розглядати на відстані до 3 метрів.

В даному випадку використовується більш дорога технологія друк підвищеної якості зображення, а також більш якісна тканина, яка дозволяє отримати зображення максимально високого дозволу.

Широкоформатний друк на вініловій плівці

desperfaШирокоформатний друк на самоклеючій плівці використовується, як правило, для друку рекламних зображень, при створенні постерів, при рекламної обклеювання автомобілів, а також для виготовлення рекламних штендерів і вивісок.

Під поняттям «плівки» розуміються полімерні синтетичні освіти товщиною, як правило, не перевищує 0,3 мм, в іншому випадку вони переходять в розряд листів, пластин. Існує величезне різноманіття різних плівок: транслюцентних (світлорозсіюючі), вітражні (прозорі), флуоресцентні, металізовані.

На сьогоднішній день доступна друк на плівці з великою кількістю самих різних колірних характеристик, включаючи дифракційні і голографічні. Залежно від сприятливих чи небажаних умов експлуатації реклами, широкоформатний друк на самоклеючій плівці може прослужити від 2 тижнів до 1 року.

Широкоформатний друк на полотні

desholstПолотно – щільний матеріал з фактурною поверхнею імітує художнє полотно.

Полотно складається з натуральної тканої основи (льон або бавовна), покритої спеціальним шаром, що дозволяє здійснювати високоякісну широкоформатний друк.

Зображення, надруковане на полотні, натягують на підрамник і покривають захисним лаком, який захищає фарби від вигорання і впливу вологи. Залежно від художнього завдання друк на полотні можна піддати різним видам обробки: покриття текстурованим гелем (ефект мазків фарби) або кракелюр (ефект тріщин). Поєднання сучасних технологій друку на полотні з подальшою обробкою дозволяє отримати репродукцію картини, максимально схожу на оригінал.

Офсетний друк

imart-print.com.ua - цифровая печатьОфсетний друк – один з найбільш популярних в світі способів друку. Його основні переваги: ​​якісна і при цьому відносно недорога вартість. Даним способом сьогодні друкуються повнокольорові буклети, брошури, плакати, календарі та інша продукція.

На сьогоднішній день існує багато різних офсетних друкарських машин, але всі вони працюють за одним принципом – фарба з гнучкою друкованої форми, натягнутої на формовий циліндр, переноситься на гумове полотно, звідки вже під тиском потрапляє на запечатуваний матеріал.

Спочатку в друкарську машину заряджаються спеціально підготовлені офсетні форми, на які накочується офсетна фарба. Через головний офсетний циліндр ця фарба переноситься на друкований матеріал (папір). В офсетних багатобарвних машинах для друку кожного кольору передбачена окрема барвиста секція, де кожен колір по черзі наноситься на папір.

В основному офсет використовується для друку досить великого обсягу продукції. Причина цього – особливості способу виробництва, оскільки офсетна машина розрахована на певний мінімальний обсяг друку. Тому при виробництві тиражу менш встановленого мінімального обсягу, вартість однієї копії збільшується, оскільки в цьому випадку витрата матеріалів буде таким же, як і при мінімальному обсязі. Відповідно, при збільшенні обсягу, ціна однієї копії зменшується.

 

Дизайн

des-papДизайн поліграфії – один зі складових успіху вашої рекламної продукції, будь то візитки, буклети, календарі, рекламні каталоги, листівки, блокноти або плакати.

Дизайн поліграфії – це візитна картка компанії, складова її іміджу, яка повинна бути продумана до дрібниць. Тому, перш, ніж почати розробляти дизайн друкованої продукції, потрібно визначитися з цільовою аудиторією, для того, щоб використовувати необхідні елементи, які зацікавлять потрібну групу людей.

Фахівці нашої компанії завжди готові розробити для Вас дизайн оригінал-макет різної поліграфічної продукції, будь то листівка або рекламний каталог. Вони із задоволенням беруться за роботу будь-якої складності, починаючи від простої механічної роботи до найскладнішого.

Ми завжди прагнемо створювати щось яскраве і неповторне, оскільки точно знаємо, що хорощий дизайн – запорука якості рекламної і поліграфічної продукції.

Перевірити кольори

descolorПеревірити кольори – віддруковане зображення, яке служить зразком кольору при друку рекламних матеріалів.

Цвєтопроба є одним з найбільш важливих і необхідних інструментів для якісно видрукуваної поліграфії. У широкому сенсі цветопробой можна вважати будь-яке зображення, яке, на думку замовника, відповідає всім вимогам до якості кольору. Це може бути оригінал або готовий зразок видрукуваної поліграфії.

Однак друкар не завжди може «потрапити» в колір з наданим зразком, оскільки при його підготовці не завжди можуть бути витримані технологічні процеси. У вужчому розумінні цветопробой є спеціально підготовлене зображення, отримане за допомогою спеціального кольоропробного обладнання.

Перевірити кольори може бути аналогової або цифрової. Кожен з цих типів має свої переваги, але і деякі недоліки. Сьогодні більшість компаній використовують переважно цифрову цветопробу

Біговка

desbigovБіговка – це процес формування на аркуші паперу або іншому матеріалі поглиблених згинів на місцях майбутніх згинів.

Дана операція є одним з етапів постпечатной підготовки і використовується для того, щоб при складанні папір не ламалася в місці перегину, тим самим надаючи поліграфічної продукції більш акуратний вигляд. Здійснюється биговка на спеціальних машинах. В основному, біговка застосовується на виробах з щільного паперу (від 170 г / м²) та картону, таких як листівки, календарі, буклети, запрошення.

Фальцювання – процес згинання листів поліграфії для формування готового виробу. З зігнутого навпіл аркуша виходить буклет, який має один згин (фальц). Згинання проводиться за допомогою спеціальних фальцевальних машин. Фальцювання використовують при створенні рекламних матеріалів, проспектів, карт, офісної поліграфії, інструкцій і т.п.

Здійснюватися фальцювання може вручну або з використанням машини. При невеликих тиражах на малих підприємствах фальцювання проводиться вручну, у випадках необхідності обробки великої кількості матеріалу використовуються спеціальні фальц машини. Не дивлячись на те, що на перший погляд цей процес здається досить простим, для його якісного виконання необхідні відповідні знання і досвід.

Ламінування

deslaminatЛамінування або ламінація – це процес покриття плівкою різних виробів з метою захисту зображення від різних зовнішніх впливів. Існує два види цього процесу: гаряче і холодне ламінування.

Для ламінування використовують глянсову або матову плівку. Товщина плівки – від 25 мкм до 250 мкм. Найчастіше ламінація використовується для візиток, кишенькових календариків, рекламних каталогів, дипломів, листівок і т.д. Притому даний процес можливий як для окремих екземплярів, так і для великих тиражів. Офсетний ламінація називається препрессовка.